Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Promoting Spontaneous Use of Learning and Reasoning Strategies: Theory, Research, and Practice for Effective Transfer (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
366
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138680630
N° edición
1

Promoting Spontaneous Use of Learning and Reasoning Strategies: Theory, Research, and Practice for Effective Transfer (en Inglés)

Manalo, Emmanuel ; Uesaka, Yuri ; Chinn, Clark A. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Promoting Spontaneous Use of Learning and Reasoning Strategies: Theory, Research, and Practice for Effective Transfer (en Inglés) - Manalo, Emmanuel ; Uesaka, Yuri ; Chinn, Clark A.

Libro Físico

$ 170.380

$ 309.780

Ahorras: $ 139.400

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Promoting Spontaneous Use of Learning and Reasoning Strategies: Theory, Research, and Practice for Effective Transfer (en Inglés)"

In this book, scholars from around the world develop viable answers to the question of how it may be possible to promote students' spontaneity in the use of learning and reasoning strategies. They combine their expertise to put forward new theories and models for understanding the underlying mechanisms; provide details of new research to address pertinent questions and problems; and describe classroom practices that have proven successful in promoting spontaneous strategy use. This book is a must for educators and researchers who truly care that schooling should cultivate learning and reasoning strategies in students that would prepare and serve them for life.A seminal resource, this book will address the basic problem that many educators are well acquainted with: that students can learn how to effectively use learning and reasoning strategies but not use them of their own volition or in settings other than the one in which they learned the strategies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes