HOT SALE: Miles de libros hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Quality Work Teams in Schools: Team Types, Functions, Challenges, and Implementation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781502513205
Categorías

Quality Work Teams in Schools: Team Types, Functions, Challenges, and Implementation (en Inglés)

Lori Jo Oswald (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Quality Work Teams in Schools: Team Types, Functions, Challenges, and Implementation (en Inglés) - Oswald, Lori Jo

Libro Nuevo

$ 18.880

$ 31.470

Ahorras: $ 12.590

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 13 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Quality Work Teams in Schools: Team Types, Functions, Challenges, and Implementation (en Inglés)"

A growing number of schools and districts are considering using teams to handle all types of decision-making and advisory activities. The term "teams" can be applied to a wide spectrum of groups with various purposes or powers. This book was designed to assist those who want to create efficient, successful teams. It provides suggestions on effective structures and practices for different types of work teams at the district and school levels.The total quality management (TQM) principles of W. Edwards Deming provide the philosophical foundation for successful teamwork in schools. Chapter 1 introduces the concept of TQM and explains what districts and schools have learned from the business world's experience with work teams. Chapter 2 provides the rationale behind the work-team approach to decision-making in schools and education, highlighting the advantages of using a team approach. Chapter 3 lists various types of teams used in education and offers examples from Oregon schools and districts. Team functions and members' roles are described in Chapter 4, with a focus on the facilitator's relationship to other team members. Chapter 5 cites common problems and offers a platform for experienced team members and consultants to give advice on how to overcome those problems. The final chapter summarizes steps schools can take to ensure the success of their teams. A summary of quality work teams is included.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes