Compartir
Race, Class, Gender, and Immigrant Identities in Education: Perspectives from First and Second Generation Ethiopian Students (en Inglés)
Adrienne Wynn
(Autor)
·
Greg Wiggan
(Autor)
·
Marcia J. Watson-VanDiver
(Autor)
·
Palgrave MacMillan
· Tapa Blanda
Race, Class, Gender, and Immigrant Identities in Education: Perspectives from First and Second Generation Ethiopian Students (en Inglés) - Wynn, Adrienne ; Wiggan, Greg ; Watson-VanDiver, Marcia J.
$ 196.880
$ 273.450
Ahorras: $ 76.570
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 25 de Julio y el
Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Race, Class, Gender, and Immigrant Identities in Education: Perspectives from First and Second Generation Ethiopian Students (en Inglés)"
Introduction: Background and History of Ethiopia and Cultural ContextChapter 1. Ethiopia Un-Colonized and Unbound: Ancient to PresentChapter 2. Black Like Me: Concepts of Africanness, Blackness, and BeautyChapter 3. Socialization and Discontent: Assimilation, Acculturation, and Internal ConflictChapter 4. Immigrant in the U.S.: Black but ImmigrantChapter 5. Ethiopian Women: Social Context and the StudyChapter 6. Family: Traditions, Customs and ModernityChapter 7. A Foreign Land: Identifying as Ethiopian and Black / and or versus African-AmericanChapter 8. Gender, School, and Culture: Education and BeyondChapter 9. Creating a Pathway for the Future: Recommendations and Conclusion