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portada Roi Marketing.: The New Performance Standard (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
162
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781493759293
Categorías

Roi Marketing.: The New Performance Standard (en Inglés)

Pablo Turletti (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Roi Marketing.: The New Performance Standard (en Inglés) - Turletti, Pablo

Libro Nuevo

$ 30.660

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 54 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Roi Marketing.: The New Performance Standard (en Inglés)"

Marketers say that if a company stops marketing, it stops business. There is truth to this, but exactly how true is it for your company? How much marketing is too much? At what point is marketing money simply washing away?These questions and more have plagued CFOs, CEOs, managers, controllers, and advertisers since the beginning of commerce. Now, you can replace those question marks with dollar signs. Pablo Turletti's ROI Marketing Matrix is specifically designed to break down a marketing effort's benefit to the company into hard cash. Controllers and CEOs can finally look over a campaign report and definitively see whether or not it cost more than it returned. This credible, reliable process applies to most projects, programs, disciplines, and industries. It generates measurement data relating to product positioning, target-group education, and their expected interactions as well as costs, revenues, and ultimately, the overall return on investment. Collectively, these outputs measure a profile of success or failure based on qualitative and quantitative data.This book should sit within arm's reach of every marketer, controller, CFO, CEO, purchasing manager, and anyone else involved in optimizing marketing efforts.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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