Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Routledge Revivals: School Design (1994) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
222
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138064270
N° edición
1

Routledge Revivals: School Design (1994) (en Inglés)

Henry Sanoff (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Routledge Revivals: School Design (1994) (en Inglés) - Sanoff, Henry

Libro Físico

$ 153.960

$ 256.600

Ahorras: $ 102.640

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Routledge Revivals: School Design (1994) (en Inglés)"

Educators often overlook the positive impact of changing the environment of the school itself when considering how to improve the quality of education. First published in 1994, School Design shows how to create more effective schools through a design process that involves teachers, students, parents, administrators, and architects. It reveals how to create school environments that develop the whole child, instil enthusiasm for learning, and encourage positive social relationships. Readers discover how to integrate design research, design participation, and design development to optimize school settings. Using a number of case studies, detailed practical methods show how to: Link behavioural objectives to spatial needs Achieve spatial efficacy without compromising education Match children's developmental needs to facility requirements Promote greater variety in physical facilities to accommodate various teaching and learning styles Gain more valuable feedback from teachers, parents, students, and local citizens on building performance. In response to tight school budgets, Henry Sanoff discusses how relatively minor design modifications can have a major positive effect on school performance. This path-breaking volume will provide architects, teachers, and school administrators with a wide array of insights into creating spaces that promote better learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes