Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Second-Order Learning in Developmental Evaluation: New Methods for Complex Conditions
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
146
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783319993706
N° edición
1

Second-Order Learning in Developmental Evaluation: New Methods for Complex Conditions

Andrew Mitchell (Autor) · Palgrave Pivot · Tapa Dura

Second-Order Learning in Developmental Evaluation: New Methods for Complex Conditions - Andrew Mitchell

Sin Stock

Reseña del libro "Second-Order Learning in Developmental Evaluation: New Methods for Complex Conditions"

This book aims to account for how project learning and adaptation occurs through Developmental Evaluation (DE), especially under conditions of uncertainty, complexity and change. Drawing on enactive cognitive science, the author presents a DE framework designed to augment traditional monitoring and evaluation activities. Discussing this framework in detail, the author also reports upon an extended case project investigating the sustainability of a market town in the UK. The framework aims to support the reader in capturing second-order learning and exploring opportunities for innovative responses to dynamic, uncertain and complex operational conditions. Recommendations are offered for future research, and how the framework might be incorporated into the design and funding of projects deployed to work with wicked problems.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes