Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Serious Games and Edutainment Applications (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
522
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
1447121600
ISBN13
9781447121602
N° edición
2011

Serious Games and Edutainment Applications (en Inglés)

Nikolaos (Edt) Antonopolous,Minhua (Edt) Ma,John (Edt) Sear (Autor) · Springer · Tapa Dura

Serious Games and Edutainment Applications (en Inglés) - nikolaos (edt) antonopolous,minhua (edt) ma,john (edt) sear

Libro Físico

$ 214.890

$ 358.150

Ahorras: $ 143.260

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Serious Games and Edutainment Applications (en Inglés)"

The recent re-emergence of serious games as a branch of video games and as a promising frontier of education has introduced the concept of games designed for a serious purpose other than pure entertainment. To date the major applications of serious games include education and training, engineering, medicine and healthcare, military applications, city planning, production, crisis response, to name just a few. If utilised alongside, or combined with conventional training and educational approaches, serious games could provide a more powerful means of knowledge transfer in almost every application domain. Serious Games and Edutainment Applications offers an insightful introduction to the development and applications of games technologies in educational settings. It includes cutting-edge academic research and industry updates that will inform readers of current and future advances in the area. The book is suitable for both researchers and educators who are interested in using games for educational purposes, as well as game professionals requiring a thorough understanding of issues involved in the application of video games technology into educational settings. It is also applicable to programmers, game artists, and management contemplating or involved in the development of serious games for educational or training purposes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes