Compartir
Sociocultural Theory and Second Language Developmental Education (en Inglés)
James P. Lantolf
(Autor)
·
Matthew E. Poehner
(Autor)
·
Cambridge University Press
· Tapa Blanda
Sociocultural Theory and Second Language Developmental Education (en Inglés) - Poehner, Matthew E. ; Lantolf, James P.
$ 41.580
$ 57.750
Ahorras: $ 16.170
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 22 de Julio y el
Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Sociocultural Theory and Second Language Developmental Education (en Inglés)"
Sociocultural Theory (SCT), as formulated by Russian psychologist L. S. Vygotsky nearly a century ago, is distinct among traditions in the field of second language (L2) studies in its commitment to praxis. According to this view, theory and research provide the orienting basis for practice, which in turn serves as a testing ground for theory (Vygotsky, 1997). This Element offers a synthesis of foundational concepts and principles of SCT and an overview of two important areas of praxis in L2 education: Concept-Based Language Instruction, which organizes language curricula around linguistic concepts, and Dynamic Assessment, a framework that integrates teaching and diagnosing learner L2 abilities. Leading approaches to L2 teacher education informed by SCT are also discussed. Examples from studies with L2 teachers and learners showcase praxis in action, and emerging questions and directions are considered.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.