Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Spatial Strategies in Retailing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9789401082679

Spatial Strategies in Retailing (en Inglés)

R. Laulajainen (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Spatial Strategies in Retailing (en Inglés) - Laulajainen, R.

Libro Nuevo

$ 197.890

$ 395.780

Ahorras: $ 197.890

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Spatial Strategies in Retailing (en Inglés)"

Locational research has long been concerned with industrial plants and the site selection of retail stores. The major determinants and decision processes now seem to be fairly well understood. Con- sequently, the research frontier in retailing has shifted to a higher spatial level, the location of stores in the regional and national context. Certainly, stores tend to be found where the population is, but beyond this obvious truth it is by no means outright clear how retailing companies with different formats and home bases perceive space and how space affects their performance, if at all. When the question is put this way, what appears trivial at first undergoes a change and seems now complex enough to be worth a closer look. It need not be true, to cite the most obvious of examples, that regions which are attractive as places of living for high-school and college students, the custom- ary data base, are also worthwhile from the business point of view. No attempt is made here to pen- etrate the topic at analytical depth. The ambition is simply to discover, with the help of numerous descriptive examples, whether any order does exist in the high-level spatial behavior of retailing companies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes