Venta Flash: Por pocos días libros hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Supplier-Buyer Relationship in Indian Manufacturing Environment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9786139448555

Supplier-Buyer Relationship in Indian Manufacturing Environment (en Inglés)

Anantkumar Gujar (Autor) · Prakash Khodke (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Supplier-Buyer Relationship in Indian Manufacturing Environment (en Inglés) - Gujar, Anantkumar ; Khodke, Prakash

Libro Nuevo

$ 117.140

$ 162.690

Ahorras: $ 45.550

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 94 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Supplier-Buyer Relationship in Indian Manufacturing Environment (en Inglés)"

Every node or link of supply chain consists of one supplier and one buyer. At each node supplier-buyer relation exists. The relationships are the foundation on which an effective supply chain can be built. A closer and stronger relationship allows the channel members to achieve quality improvements, cost reductions and revenue growth as well as provide capability to deal with demand and supply uncertainties. In a supply chain, relationships are not only used for connecting the firm with a partner, but also used to connect the firm throughout the supply chain. Strategic procurement management and supplier-buyer relationship has been propagated as an effective and useful business strategic approach. It is also essential that manufacturing industries need to constantly change in order to respond to consumer preferences. The strategic value and content of flexibility has been identified but the concept of flexibility itself is not well understood especially in supplier-buyer relationships and supply chains. Unfortunately, a single all-encompassing identification of flexibility has yet to develop in Indian manufacturing firms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes