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portada Swipe, Scan, Shop: Interactive Visual Merchandising (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 20.3 x 1.3 cm
Peso
0.64 kg.
ISBN13
9781350092877

Swipe, Scan, Shop: Interactive Visual Merchandising (en Inglés)

Kate Schaefer (Autor) · Bloomsbury Visual Arts · Tapa Blanda

Swipe, Scan, Shop: Interactive Visual Merchandising (en Inglés) - Schaefer, Kate

Libro Nuevo

$ 44.080

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Swipe, Scan, Shop: Interactive Visual Merchandising (en Inglés)"

Successful fashion merchandising, branding and communication start with satisfyingly sensory and interactive shopping experiences. With Kate Schaefer's beautifully illustrated and practical book, learn how retailers create these experiences to connect with shoppers, enhance the retail experience, and achieve brand loyalty. With company highlights from brands such as Amazon Go, FIT: MATCH and Sephora, Swipe, Scan, Shop shows how fashion retailers are embracing the omnichannel retail experience, by using virtual and augmented reality, beacon technologies and facial recognition, among others. As shoppers become more dependent on digital devices as part of their shopping experience, visual merchandisers are adapting by incorporating mobile tech to tell a story, alert shoppers of product locations and inventory levels, and allow for the customization of products and sharing with friends. With a companion website that includes resources and links to further information and videos discussed in the book, this practical guide shows how to inform, entice, and engage customers by incorporating social technology throughout the shopping experience.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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