Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Taming Chance in Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
170
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032438931
N° edición
1

Taming Chance in Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés)

Daniel Pettersson Andreas Nordin (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Taming Chance in Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés) - Daniel Pettersson Andreas Nordin

Libro Nuevo

$ 119.030

$ 238.060

Ahorras: $ 119.030

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Taming Chance in Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés)"

This volume centres the notion of "chance" in education as a key concept in contemporary education - relating to aspects like accountability, datafication, or international large-scale assessments - and discusses the impact that the historical desire to "tame" this notion has had on present-day educational policy and practice.Encouraging readers to widen their educational imagination, chapters combine secondary research from the fields of cybernetics, systems thinking, and comparative education with issues of control, prediction, and comparison as ways to tame chance in education. Using the theoretical lenses of reasoning, notions, and addendums for legitimacy to foster a critical awareness of rarely discussed educational matters, the book explores how these notions are central to the taming of chance within education. Ultimately, the authors determine the styles of reasoning that are foundational and frame how we think about, and act on, education, and thereby address one of the top priorities in educational policy, politics, and practice today.This timely book, with its unique perspective on the debates around education, will be of interest to students, researchers, and scholars in the fields of education policy and politics, international and comparative education, and theory of education. Those involved with the philosophy of education will also find the book valuable.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes