Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching and Researching Ells’ Disciplinary Literacies (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
298
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138090903
N° edición
1

Teaching and Researching Ells’ Disciplinary Literacies (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)

Meg Gebhard (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Teaching and Researching Ells’ Disciplinary Literacies (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés) - Meg Gebhard

Libro Nuevo

$ 58.410

$ 81.130

Ahorras: $ 22.720

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching and Researching Ells’ Disciplinary Literacies (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)"

Written from a critical perspective, this volume provides teachers, teacher educators, and classroom researchers with a conceptual framework and practical methods for teaching and researching the disciplinary literacy development of English language learners (ELLs). Grounded in a nuanced critique of current social, economic, and political changes shaping public education, Gebhard offers a comprehensive framework for designing curriculum, instruction, and assessments that build on students’ linguistic and cultural resources and that are aligned with high-stakes state and national standards using the tools of systemic functional linguistics (SFL). By providing concrete examples of how teachers have used SFL in their work with students in urban schools, this book provides pre-service and in-service teachers, as well as literacy researchers and policy makers, with new insights into how they can support the disciplinary literacy development of ELLs and the professional practices of their teachers in the context of current school reforms. Key features of this book include the voices of teachers, examples of curriculum, sample analyses of student writing, and guiding questions to support readers in conducting action-oriented research in the schools where they work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes