promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9781138849310
N° edición
1

Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice (en Inglés)

Hammer, Svenja ; Viesca, Kara Mitchell ; Commins, Nancy L. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice (en Inglés) - Hammer, Svenja ; Viesca, Kara Mitchell ; Commins, Nancy L.

Libro Nuevo

$ 170.520

$ 236.830

Ahorras: $ 66.310

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice (en Inglés)"

This book brings together research from six different countries across three continents where teacher educators and policy makers are addressing the under-preparation of content teachers to work effectively with multilingual learners. By highlighting this relatively young field of research at an international level, the book advances the research-based knowledge of the field and promotes international research relationships and partnerships to better support the education of multilingual learners and their teachers.The chapters represent high-quality empirical qualitative, quantitative, and mixed methods studies about pre-service and in-service teachers. Comprising four sections, each represents a critical aspect of the equitable teaching of multilingual learners. All the research was conducted in countries that belong to OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development) and the PISA (Programme for International Student Assessment) enabling the reader to compare contexts and outcomes.This book will be of particular interest to academics, researchers, and post-graduate students in the fields of language education, teacher education, and education for multilingual learners. It will be of great value to anyone concerned with equity and social justice for multilingual learners whose languages, cultural practices, and resources are often overlooked and/or marginalized in the schools they attend.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes