Compartir
The Contemporary Relevance of John Dewey’S Theories on Teaching and Learning: Deweyan Perspectives on Standardization, Accountability, and Assessment. Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)
Julianna Ávila (Editor), A. G. Rud (Editor), Leonard J. Waks (Editor), Emer Ring (Editor) (Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
The Contemporary Relevance of John Dewey’S Theories on Teaching and Learning: Deweyan Perspectives on Standardization, Accountability, and Assessment. Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés) - Julianna Ávila (Editor), A. G. Rud (Editor), Leonard J. Waks (Editor), Emer Ring (Editor)
$ 55.170
$ 76.630
Ahorras: $ 21.460
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 30 de Julio y el
Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Contemporary Relevance of John Dewey’S Theories on Teaching and Learning: Deweyan Perspectives on Standardization, Accountability, and Assessment. Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)"
Through expert analysis, this text proves that John Dewey's views on efficiency in education are as relevant as ever. By exploring Deweyan theories of teaching and learning, the volume illustrates how they can aid educators in navigating the theoretical and practical implications of accountability, standardization, and assessment.