Compartir
The Customer Copernicus: How to be Customer-Led (en Inglés)
Charlie Dawson; Seán Meehan (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
The Customer Copernicus: How to be Customer-Led (en Inglés) - Charlie Dawson; Seán Meehan
$ 116.530
$ 233.060
Ahorras: $ 116.530
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 05 de Agosto y el
Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Customer Copernicus: How to be Customer-Led (en Inglés)"
Some companies are great for customers - not only do they care but they change whole markets to work better for the customers they serve. Think of Amazon, easyJet and Sky. They make things easier and improve what really matters - obvious, surely? They have also enjoyed huge business success, growing and making plenty of money. The Customer Copernicus answers the question that follows - if it's obvious and attractive why is it so rare? And then it answers a second question, because Tesco, O2 and Wells Fargo were like this once. Why, having mastered it, would you ever stop? Because all three did, and two ended up in court. The Customer Copernicus explains how to become and how to stay customer-led. Essential reading for leaders and teams who want their organisations to stay competitive by developing a more purposeful and innovative culture.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.