promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Fundamentals to Become a Successful Store Manager (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
132
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9781523432462

The Fundamentals to Become a Successful Store Manager (en Inglés)

J. a. Thomas III (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

The Fundamentals to Become a Successful Store Manager (en Inglés) - Thomas III, J. a.

Libro Físico

$ 26.600

$ 36.950

Ahorras: $ 10.350

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 83 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Fundamentals to Become a Successful Store Manager (en Inglés)"

Becoming a successful manager requires a lot more than serving customers and making sure employees show up for work on time. Even if you understand every last detail of your business, that's not enough. Your expertise means nothing if you can't pass it along to the employees. How do you actually train someone so he or she really understands what you're trying to teach? Why is delegating with follow-up so important? What makes time management such a critical component of managing a successful business? The answers to these and many more topics are covered in this book. This is more of a manual than a book. Use it as a study guide to remind yourself of the necessary fundamentals every manager should incorporate into his or her daily interactions with employees and customers. A notes section at the end provides the opportunity to write down any ideas or thoughts you may have to help you improve. Whether you've been a manager for ten years or ten days, these fundamentals will help you manage a profitable business through well-trained employees. When you're able to do that, your business, employees and customers will all benefit.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes