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portada The Generation, Recognition and Legitimation of Novelty (Research in the Sociology of Organizations, 77) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
360
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781801179980

The Generation, Recognition and Legitimation of Novelty (Research in the Sociology of Organizations, 77) (en Inglés)

Gino Cattani (Editor), Dirk Deichmann (Editor), Simone Ferriani (Editor) (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

The Generation, Recognition and Legitimation of Novelty (Research in the Sociology of Organizations, 77) (en Inglés) - Gino Cattani (Editor), Dirk Deichmann (Editor), Simone Ferriani (Editor)

Libro Físico

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Reseña del libro "The Generation, Recognition and Legitimation of Novelty (Research in the Sociology of Organizations, 77) (en Inglés)"

Setting an agenda for a more holistic theory on the emergence, evaluation, and legitimation of novelty, this volume showcases how novelty emergence and novelty recognition correspond to two distinct phases of the journey of novelty, from the moment it is generated to the moment it takes root and propagates.

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