Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Human Tutorial Dialogue Project: Issues in the Design of Instructional Systems (Computers, Cognition, and Work Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780805810721
N° edición
1

The Human Tutorial Dialogue Project: Issues in the Design of Instructional Systems (Computers, Cognition, and Work Series) (en Inglés)

Barbara A. Fox (Autor) · Crc Press · Tapa Blanda

The Human Tutorial Dialogue Project: Issues in the Design of Instructional Systems (Computers, Cognition, and Work Series) (en Inglés) - Barbara A. Fox

Libro Físico

$ 69.070

$ 115.120

Ahorras: $ 46.050

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Human Tutorial Dialogue Project: Issues in the Design of Instructional Systems (Computers, Cognition, and Work Series) (en Inglés)"

This volume's goal is to begin to document the dialogue processes in naturally-occurring human tutoring, in the context of informing the design of intelligent tutoring systems, and of interactive systems in general. This project represents the first empirical study of human tutorial dialogue from a conversation analytic perspective -- the conversational interaction is the focus of analysis rather than larger scale techniques for teaching. It is also the first study of tutoring to make use of large quantities of carefully transcribed tutoring conversations/dialogues. The motivation for this focus comes from two sources: First, although all tutoring systems have implicit theory or theories of minute-level interaction built into them, little research has been done to form an empirical foundation for such theories. Therefore, current systems tend to be based on the designers' intuitions rather than on data. This fact almost certainly makes systems unnecessarily brittle in actual use. Second, of the small but growing collection of empirical studies of tutoring, almost all have been designed and carried out by computer scientists, whose training naturally leads them to be concerned with interaction at the level of knowledge transfer and teaching techniques. Fox's training as a linguist brings attention to the minute-by-minute details of the interaction, in particular to the processes that bring the interaction into existence and allow it to develop relatively smoothly.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes