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portada The Kaji Review Vol. 1 Part 2: Print Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
816
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781980497783

The Kaji Review Vol. 1 Part 2: Print Edition (en Inglés)

Amy Kaji; Daniel Ostermayer; Ami Yamamoto; Kevin Beres; Silas Chiu; Manpreet Singh (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

The Kaji Review Vol. 1 Part 2: Print Edition (en Inglés) - Amy Kaji; Daniel Ostermayer; Ami Yamamoto; Kevin Beres; Silas Chiu; Manpreet Singh

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Reseña del libro "The Kaji Review Vol. 1 Part 2: Print Edition (en Inglés)"

PART 2 of 2. The print edition of The Kaji Review brings all the great aspects of the origin ebook to print. The Kaji Review is an evidence based clinical question book for students, residents, and attending physicians in Emergency Medicine. The book covers core content, LLSA readings, procedures, and advanced clinical topics. There are over 750 questions and hundreds of full text articles, videos, and images, making this book essential reading for residency and continuing medical education.

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