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portada The new Generation z in Asia: Dynamics, Differences, Digitalization (The Changing Context of Managing People) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.7 x 1.8 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9781800432215

The new Generation z in Asia: Dynamics, Differences, Digitalization (The Changing Context of Managing People) (en Inglés)

Elodie Gentina (Ilustrado por) · Emma Parry (Ilustrado por) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

The new Generation z in Asia: Dynamics, Differences, Digitalization (The Changing Context of Managing People) (en Inglés) - Gentina, Elodie ; Parry, Emma

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The new Generation z in Asia: Dynamics, Differences, Digitalization (The Changing Context of Managing People) (en Inglés)"

The New Generation Z in Asia: Dynamics, Differences, Digitalization is the first book to compare the Asiatic Generation Z (born 1990-1995) in terms of country and culture specific drivers and characteristics based on interdisciplinary and international scientific research.

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El libro está escrito en Inglés.
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