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portada The New Paradigm in Customer Service. Chatbots: Omnichannel, Customized, Automated, Exponential (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
72
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781649457530
Categorías

The New Paradigm in Customer Service. Chatbots: Omnichannel, Customized, Automated, Exponential (en Inglés)

Ricardo Luis Parés Arce (Autor) · Gustavo Ricardo Parés Arce (Autor) · Primedia Elaunch LLC · Tapa Blanda

The New Paradigm in Customer Service. Chatbots: Omnichannel, Customized, Automated, Exponential (en Inglés) - Parés Arce, Ricardo Luis ; Parés Arce, Gustavo Ricardo

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The New Paradigm in Customer Service. Chatbots: Omnichannel, Customized, Automated, Exponential (en Inglés)"

The inspiration to write this book stems from the difficulties that we experienced when we first engaged in the practice of Artificial Intelligence and Cognitive Computing in Mexico. We had to tackle the subject at a time when there was not a clear direction as to how these technologies would revolutionize the world and lead to a digital transformation.Throughout this time, we have both witnessed and participated in the different ways in which technology has been changing the aspects of modern society, from enterprise processes to people's way of life.This book explores the concept and the different uses and actual benefits resulting from the phenomenon of chatbots at present times, thanks to its versatility and relevance. They have, without a doubt, become one of the best options for starting a company's digitization process, and one of the best tools for transforming the customer experience.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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