Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Process of Acquiring Reading and Writing in the Early Grades (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786206964629

The Process of Acquiring Reading and Writing in the Early Grades (en Inglés)

Danielly de Sousa Lima (Autor) · Vilani Ferreira Feitosa Amaral (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

The Process of Acquiring Reading and Writing in the Early Grades (en Inglés) - Feitosa Amaral, Vilani Ferreira ; de Sousa Lima, Danielly

Libro Nuevo

$ 84.500

$ 117.360

Ahorras: $ 32.860

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 61 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Process of Acquiring Reading and Writing in the Early Grades (en Inglés)"

Reading and writing is a slow process that requires commitment and dedication from both the teacher and the child. Learning to read and write is for children to face constant challenges in relation to linguistic knowledge and writing, and this task becomes intricate for all children, in all areas without exception. The general aim of this study is to analyze the importance of reading in the first year of elementary school, to analyze the factors that contribute to the acquisition of reading and writing in the teaching and learning process in the first year of elementary school at the Maria de Sousa Municipal School. The specific objectives are to analyze how reading and writing activities are developed considering pedagogical practices in everyday school life; to know the teachers' methodologies in encouraging students to acquire reading and writing. It is therefore characterized as bibliographical and field research, with an exploratory-descriptive nature and a qualitative approach. A questionnaire with open questions was used to collect the data; the research subjects were 03 (three) teachers from the Maria de Sousa Municipal School.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes