Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The role of practice for learning to speak sentences in English as a foreign language (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
26
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.2 cm
Peso
0.05 kg.
ISBN13
9783346907523
Categorías

The role of practice for learning to speak sentences in English as a foreign language (en Inglés)

Anonymous (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

The role of practice for learning to speak sentences in English as a foreign language (en Inglés) - Anonymous

Libro Nuevo

$ 56.740

$ 78.810

Ahorras: $ 22.070

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The role of practice for learning to speak sentences in English as a foreign language (en Inglés)"

Research Paper (postgraduate) from the year 2022 in the subject Didactics for the subject English - Miscellaneous, grade: 1,3, University of Wuppertal, language: English, abstract: Does the warm-up method "Question Time" (as a method of practice) encourage Year 4 learners to speak English in complete sentences during English lessons? In order to answer the question, a theoretical background on speaking in English lessons will be presented. After the explanation of complete sentences in English, the importance of speaking in the curriculum of English will be explained. Following this, the idea of Warm-ups at the beginning of an English lesson is discussed and the concrete method of "Question-Time" is presented. This method will be tested in the second part of this paper using a year 4 learning group and evaluated on a quantitative and qualitative level. Finally, the study will be critically analyzed and a conclusion will be drawn as to what extent "Question-Time" contributes to the development of the learners' linguistic competencies with regard to the formation of complete sentences. Besonders zu Beginn des Englisch-Unterrichts in der Grundschule fällt es vielen Schülerinnen und Schülern schwer, sich auf die fremde Sprache einzulassen. Für einige sind die Vokabeln zu schwer, die Grammatik nicht verständlich oder sie haben einfach Angst vor dem selbstständigen und vor allem freien Sprechen. Dabei ist das Sprechen nicht nur ein zentraler Bestandteil des nordrhein-westfälischen Lehrplans für das Fach Englisch, sondern auch eine sehr wichtige Übungsform, um Sicherheit in der fremden Sprache zu gewinnen. Diese Arbeit konzentriert sich auf die Übungsform des Warm-Ups. Es geht dabei um eine Möglichkeit des regelmä igen, ritualisierten Unterrichtseinstiegs "Question-Time". Die Schülerinnen und Schüler versuchen hier untereinander auf Englisch ins Gespräch zu kommen und so mehr und mehr das freie und selbstständige Sprechen mit bestimmten Hilfestellungen zu üben. Diese em

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes