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portada The Rookie's Guide to Media Sales (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
400
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 20.3 x 2.1 cm
Peso
0.79 kg.
ISBN13
9781793560254

The Rookie's Guide to Media Sales (en Inglés)

Daniel Walsh (Autor) · Cognella Academic Publishing · Tapa Blanda

The Rookie's Guide to Media Sales (en Inglés) - Walsh, Daniel

Libro Nuevo

$ 303.650

$ 421.730

Ahorras: $ 118.080

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Rookie's Guide to Media Sales (en Inglés)"

Utilizing the National Collegiate Sales Competition rubric as a framework, The Rookie's Guide to Media Sales equips students with the foundational knowledge they need to become effective salespeople within the field of media and advertising. Opening chapters underscore the importance of relationship-building and effective communication in sales, describe different types of sales, provide an overview of the media environment, and review specific types of media, including newspapers, magazines, radio, television, and more. Additional chapters introduce readers to the sales cycle, offer strategies for networking, and discuss prospecting and qualifying. Students learn how to craft various types of sales communications, how to approach media research, how to conduct a sales meeting, and how to hone their skills in persuasion and reasoning. Chapters address how to approach a client during a sales meeting, identify their needs, present pitches and solutions, overcome objections, and close a meeting with intention. Students learn about media kits, buyer personalities, quality customer service, the essential elements of a business contract, and ethical situations they may face in the field. Negotiations, international business, the business lunch, nonverbal signals, and the power of promotions are covered. Designed to serve as a complete introductory resource, The Rookie's Guide to Media Sales is an ideal textbook for courses and programs in media advertising.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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