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portada The Sacraments and Consumer Culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9780814685082

The Sacraments and Consumer Culture (en Inglés)

Timothy Brunk (Autor) · Liturgical Press · Tapa Blanda

The Sacraments and Consumer Culture (en Inglés) - Brunk, Timothy

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Sacraments and Consumer Culture (en Inglés)"

2021 Catholic Media Association Award first place award in sacraments What does consumerism have to do with the sacraments? We live in cultures where our senses of meaning, identity, and purpose are often found in what we purchase. Apart from the question of hedonism, there is the question of how we orient ourselves in an environment in which we end up marketing our very selves. In this book, Timothy Brunk examines how this consumer culture has had a corrosive effect on the seven sacraments of the Catholic Church. He also assesses how sacramental worship can provide resources for responsible Christian discipleship in today's consumer culture.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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