Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Service Dominant Logic of Marketing: Literature Review and Similarities with Business-to-Business Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
60
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.4 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9783640962914
Categorías

The Service Dominant Logic of Marketing: Literature Review and Similarities with Business-to-Business Marketing (en Inglés)

Christina Anhäuser (Autor) · Grin Publishing · Tapa Blanda

The Service Dominant Logic of Marketing: Literature Review and Similarities with Business-to-Business Marketing (en Inglés) - Anhäuser, Christina

Libro Nuevo

$ 61.290

$ 122.570

Ahorras: $ 61.280

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 79 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Service Dominant Logic of Marketing: Literature Review and Similarities with Business-to-Business Marketing (en Inglés)"

Bachelor Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Management Vallendar, language: English, abstract: This thesis aims at looking into the reactions and discussions regarding the proposed service-dominant logic (S-D logic) in more detail. Seven years after the initial publication in the Journal of Marketing, no comprehensive overview of the existing literature has yet been made. How did long-established scholars respond to the suggestions and findings of Vargo and Lusch? Was it rather positive or negative? What needs to be done in the future in order to actually implement a service-centered thinking? In the following chapters, I will introduce the basic ideas of S-D logic, followed by a detailed state-of-literature to capture the various publications that arose from the initial Vargo and Lusch article. The vast majority of marketing research (one could name it "mainstream" marketing research) is concerned with consumer, or B2C, marketing. But what about business-to-business relationships? It is interesting to figure out whether the concepts of a service-dominant logic display similarities with concepts of B2B marketing and whether they could successfully be adopted in B2B markets. This is what I am going to examine in the last part of this thesis.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes