Compartir
The Signature Service Strategy: How to Create a Super CRM Machine (en Inglés)
Richard Solomon
(Autor)
·
Development Consulting Center Limited
· Tapa Blanda
The Signature Service Strategy: How to Create a Super CRM Machine (en Inglés) - Solomon, Richard
$ 35.200
$ 48.890
Ahorras: $ 13.690
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 26 de Julio y el
Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Signature Service Strategy: How to Create a Super CRM Machine (en Inglés)"
Customer service is the new marketing. It is the absolute best strategy that any business can have. If your organization is like most, the service quality is not nearly where your customers want it to be. The telltale signs include poor customer reviews, complaints, customer defection and low sales volume. Are competitors gaining ground? These are worrisome problems that all trace back to service. Most service improvement efforts are piecemeal and short-term. How do Apple, Disney and Southwest keep their customers happy and coming back over and over?This guidebook shows how you can turn your organization into a Super CRM machine and deliver VIP service to all customers. Implement the Signature Service Strategy and transform the culture of your own organization, and everyone wins!
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.