Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Victim and Bully-Victim: Background Factors of School Bullying Behaviour (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
86
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.5 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781708412739
Categorías

The Victim and Bully-Victim: Background Factors of School Bullying Behaviour (en Inglés)

Ferenc Margitics Ph. D. (Autor) · Zsuzsa Pauwlik Ph. D. (Autor) · Erika Figula Ph. D. (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

The Victim and Bully-Victim: Background Factors of School Bullying Behaviour (en Inglés) - Figula Ph. D., Erika ; Pauwlik Ph. D., Zsuzsa ; Margitics Ph. D., Ferenc

Libro Nuevo

$ 21.240

$ 29.500

Ahorras: $ 8.260

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 97 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Victim and Bully-Victim: Background Factors of School Bullying Behaviour (en Inglés)"

Our research group established by the Department of Psychology at the College of Nyíregyháza investigates the phenomena of school bullying and harassment. The term 'school bullying covers the behaviour where the aggressive act has no obvious cause (non-reactive aggression).Our research focuses on the question that among upper school primary school students and high school students what kind of background factors may stand in the background of aggressive attitude and behavior patterns of school bullying (bully, victim, bystander, intervener participant and helper participant). During our research, we charted those background factors, which help to understand the process of the development of bully, victim, participant and bystander behavior patterns, as well as they allow the development of the options of efficient mental hygiene.In this book we examined the relation between victim and bully-victim behavior patterns in school bullying and certain parental treatments (such as; parental solicitude, parental overprotection and parental restriction). We wanted to find an answer to the question: what kind of temperament and character traits the students have, who become bullies through school bullying and what their typical emotional reactions are. In our research we used the following instruments: the Questionnaire on School Bullying, the Hungarian adaptation of Goch's Family Socializational, the Hungarian adaptation of the Parental Bonding Instrument, the Hungarian version of Cloninger's Temperament and Character Inventory, the Hungarian version of Differentional Emotions Scale, The Hungarian version of Weismann's Scale of Dysfunctional Attitudes and The Hungarian adaptation of the Folkman-Lazarus Conflict Solving Questionnaire.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes