Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Think Outside the Country: A Guide to Going Global and Succeeding in the Translation Economy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 2.1 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781618220547

Think Outside the Country: A Guide to Going Global and Succeeding in the Translation Economy (en Inglés)

John Yunker (Autor) · Byte Level Research · Tapa Dura

Think Outside the Country: A Guide to Going Global and Succeeding in the Translation Economy (en Inglés) - Yunker, John

Libro Nuevo

$ 45.710

$ 83.110

Ahorras: $ 37.400

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Think Outside the Country: A Guide to Going Global and Succeeding in the Translation Economy (en Inglés)"

Succeed globally. Passport not required. You don't need to travel the world to take your company global. What you do need is an open mind and the desire to become a global generalist. This book will help. Based on 15 years of experience helping companies go global, author John Yunker provides: A process for creating world-ready products, websites, and software Cultural insights into China, Russia, Germany, Brazil, India, and more Tips for localizing text, images, icons, and pictures for the world New rules of the translation economy In the information economy, information is power. In the translation economy, translation is power. Thanks to translation and localization, companies like Apple, Nike, and General Electric now make more money from outside the US than from within it. This book helps marketers, designers, and executives develop sound strategies for going global--and avoid costly and embarrassing mistakes along the way. In addition, you'll find the ultimate globalization checklist that your web, marketing, and product teams can use to make sure you go global the right way. Who this book is for This book is for marketing, sales and web teams, PR execs, business development and product managers, localizers, translators and project managers. In other words, this book is for anyone who wants a better understanding of the global internet and how to make the most of it.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes