Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Sales Management: Lead Sales Teams Through Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781398609082
N° edición
1

Transforming Sales Management: Lead Sales Teams Through Change (en Inglés)

Grant Van Ulbrich (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Transforming Sales Management: Lead Sales Teams Through Change (en Inglés) - Van Ulbrich, Grant

Libro Nuevo

$ 42.310

$ 84.610

Ahorras: $ 42.300

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Sales Management: Lead Sales Teams Through Change (en Inglés)"

How can sales managers coach their teams through multiple, sometimes stressful, rollouts? You can teach your team to embrace and manage change from the bottom up. Global sales management and transformation leader Grant Van Ulbrich makes a compelling case for tackling this issue using an innovative change management model designed with sales teams in mind. Transforming Sales Management begins with an overview of sales management, sales transformation and change management. Showcasing the issues of organization-focused frameworks in today's current sales atmosphere, the book makes a case for a bottom-up change management model: SCARED SO WHAT. Transforming Sales Management takes readers through the implementation of the model used at various Fortune 100 groups, universities, and institutions, detailing the framework in two parts: SCARED (Surprise, Champion/Conflicted, Action, Receptive/Rejective, Explore, Decide) and SO WHAT (Strategy, Options, Way forward, Hope, Actions, Taking ownership). The author explains the emotional impact of change and why it's important to critically reflect and focus on actions before making a decision and responding to it. The book applies the model to complex sales situations and provides useful support tools to help readers react when confronted with change. Readers will learn how to help their sales teams navigate corporate rollouts, changes to organizational design, the implementation of new technologies, rejection of sales opportunities and changing customer expectations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes