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portada Transparent Computers: Designing Understandable Intelligent Systems (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
70
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781523408344

Transparent Computers: Designing Understandable Intelligent Systems (en Inglés)

Erik T. Mueller (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Transparent Computers: Designing Understandable Intelligent Systems (en Inglés) - Mueller, Erik T.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Transparent Computers: Designing Understandable Intelligent Systems (en Inglés)"

Computers today can be very opaque. When they make a mistake, it's hard to understand why, and it's hard to fix the problem. Computers should instead be transparent. They should be able to reason like people and explain their reasoning to people. This book discusses techniques for designing and building transparent computers ranging from declarative methods to neural networks. It describes ways of implementing dialogue, explanation, and learning in transparent computers.

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