Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Yarn Manufacture: Laboratory Manual Cum Application Handbook Vol. 1 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
156
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9789351309574

Yarn Manufacture: Laboratory Manual Cum Application Handbook Vol. 1 (en Inglés)

T. Karthik (Autor) · Daya Pub. House · Tapa Dura

Yarn Manufacture: Laboratory Manual Cum Application Handbook Vol. 1 (en Inglés) - T. Karthik

Libro Nuevo

$ 90.860

$ 181.710

Ahorras: $ 90.850

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Yarn Manufacture: Laboratory Manual Cum Application Handbook Vol. 1 (en Inglés)"

This book, Yarn Manufacture: Laboratory Manual-cum-Application Handbook Volume I is aimed to provide the basic understanding of theory and practical aspects in fibre preparation processes such as Blow room and Carding and spinning preparation such as Draw frame. The unique feature of this book is it covers both theoretical aspects of the concepts with suitable diagrams as well as the practical aspects to be noted down in the particular department. The machine and process parameters also discussed in this book. This book provides basic textbook for the Textile Technology students in universities and colleges, and academicians to teach their students. This book, Yarn Manufacture: Laboratory Manual-cum-Application Handbook Vol II is aimed to provide the basic understanding of theory and practical aspects in spinning preparatory processes such as comber preparatory and comber, and in speed frame, ring frame and rotor spinning. The unique feature of this book is it covers both theoretical aspects of the concepts with suitable diagrams as well as the practical aspects to be noted down in the particular department. The machine and process parameters also discussed in this book. This book provides basic textbook for the Textile Technology students in universities and colleges, and academicians to teach their students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes